ביטוח אוטובוסים ואטז"ים

ביטוח אוטובוסים 

ביטוח אוטובוסים הוא נישה של ביטוחי רכב ציבוריים. הנהיגה ברכב ציבורי מצריכה רישיון שונה מרכב פרטי. נהגים צעירים על רכבים ציבוריים נחשבים למסוכנים יותר. חברות הביטוח דורשות הרחבות וכיסויים נוספים לפוליסה הבסיסית לנהגים צעירים יותר. 
מחירי ביטוחי אוטובוסים הם גבוהים מביטוחי רכב פרטיים. לאוטובוסים מעצם היותם רכבים גדולים, יש בלאי גבוה, נוסעים רבים ויותר מזה, מסתבר שהם כלי רכב גניבים. ההשתתפות העצמית בביטוחי אוטובוסים היא גבוהה יחסית לביטוחי רכב. 
 

ביטוח אוטובוסים זעירים

אוטובוסים זעירים הם גם נכללים בקטגוריית ביטוחי רכב ציבוריים. אטזי"ם משמשים לרוב העברת כמות נוסעים מוגבלת ממקום למקום תמורת שכר. הגבלת כמות הנוסעים בפוליסת ביטוח אטז"ים היא מוקפדת יותר מאוטובוסים ציבוריים גדולים יותר. 

סוכנות ביטוח אוטובוסים

כל אדם יודע כי עם רכישה של רכב פרטי הוא חייב לרכוש ביטוח. אבל כאשר אנחנו מדברים על ביטוח אוטובוסים ההבנה הזו צריכה להפוך ברורה בהרבה. פשוט משום שכאשר אדם רוכש אוטובוס, הוא לא רואה בו רק כלי המאפשר לו לנוע מנקודה אחת לאחרת. אלא, רכישה של אוטובוס נועדה, בין היתר, לסייע בפרנסת הבית. כלומר, אם למשל, תאונה גרמה לרכב פרטי פגיעה קשה, כך שאותו נהג נאלץ להתנייד אחרת לעבודה או למסגרות של הילדים, זה אולי לא נעים אבל גם לא נורא. לעומת זאת, ביטוח אוטובוסים הוא הכרחי כיוון שפגיעה באוטובוס תשפיע גם על ההכנסה של הנהג באופן ישיר. במאמר הבא נעזור לכם לבחור בהצלחה ביטוח אוטובוסים המתאים לכם. רוצים לשמוע עוד? אנחנו מתחילים.

ממה מורכב ביטוח אוטובוסים

כמו במקרים אחרים גם כאן, ביטוח אוטובוסים מורכב למעשה משלושה סוגי פוליסות. הראשונה,מחוייבת מטעם המדינה. ביטוח חובה נועד להבטיח כיסוי הוצאות במידה ומי מהנוסעים ברכב או על הכביש, נאלץ לעבור טיפולים רפואיים בעקבות תאונה לה גרם הנהג. ביטוח מקיף כמו גם ביטוח צד ג, נועדו להרחיב את הפוליסה. אלו מבטיחים הגנה במידה ונגרם נזק לאוטובוס בעקבות תאונה, גניבה וכדומה. כמו גם במקרים בהם נגרם נזק לרכוש בעקבות פעולה כזו או אחרת של הנהג.

ביטוח אוטובוסים יכול לעלות יותר מביטוח רגיל. ראשית, כיוון שכמו שאמרנו, שוויו של אוטובוס או מידיבוס, גבוה מזה של מכונית פרטית. מה גם כיוון שהאחריות המוטלת על נהג במקרה הזה משמעותית יותר וטווח הסיכון גדל בהתאמה.

ביטוח אוטובוסים בצפון

האתגר מתחיל כאשר נאלצים לקרוא את האותיות הקטנות של כל חברות הביטוח, לנסות לדמיין מה אולי יכול לקרות ולעשות השוואה בין כל הצעות המחיר. אבל האמת היא כי אפשר לעשות את הדברים הרבה יותר פשוטים. 'ביטוחית', חברת הביטוח של אריה כהן. היא חברה המסייעת למבוטחים למצוא את פוליסת הביטוח המתאימה עבורם. אנחנו נעבור אתכם על הפרטים, נאסוף למענכם הצעות מחיר ונמצא את הנוסחה המנצחת עבורכם. אם אתם רוצים לשמוע עוד ואם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים על המקרה שלכם, מוזמנים ליצור קשר.