ביטוח רכב פרטי

ביטוח רכב מאפשר למבוטח לקבל פיצוי כספי בגין נזק שנגרם לרכב או לנהג בעקבות תאונה או כוונת זדון לפגיעה ברכב (גניבה, פריצה, חבלה). כמו כן, קיים כיסוי לצד ג' אשר מפצה גורמים שנפגעו מהרכב ותובעים את בעל הרכב בגין הנזק. 
 
ההיצע לביטוחי רכב בשוק הוא עצום וכל חברת ביטוח מציעה ניואנסים קטנים ביותר העשויים להוות הבדל במכירת הפוליסה שלה לפוליסות של חברות ביטוח אחרות. כמו כן- כל חברת ביטוח קובעת את הפרמיה לפי הסיכון שחושב על ידה. לכן קיימים הבדלי פרמיה משמעותיות בין חברות ביטוח במכירת פוליסות לביטוח רכב. זו הסיבה שסוכני ביטוח יכולים לערוך השוואה בין מספר פוליסות שמציעות מספר חברות ביטוח על מנת להשיג פוליסה שתענה על צרכים ספציפיים של מבוטחים. 
 

ביטוח רכב חובה

תעודת חובה היא כיסוי בגין פגיעה בגוף שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב. תעודת החובה מגבילה את הכיסוי בתקרה המופיעה בפוליסה. נהיגה ללא תעודת ביטוח חובה נחשבת כעבירה על החוק. 
הפרמיה לביטוח רכב חובה נקבעת לפי סוג הרכב ונתוני הנהג. והיא כוללת בין היתר פיצוי עבור הוצאות רפואיות, אובדן כושר עבודה שנגרם מפגיעה ברכב, פיצוי עבור כאב וסבל ופיצוי ליורשים חוקיים של הנפגע מהרכב ונגרם לו מוות. 
 

ביטוח רכב צד ג 

הביטוח ניתן לרכישה בנפרד מפוליסת ביטוח מקיף. לרוב רוכשים ביטוח צד ג וביטוח חובה אנשים שרוכשים רכבים שעלותם הכללית נמוכה מעלות ביטוח מקיף לרכב. מטרת הפוליסה לצד ג היא לפצות נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש ברכב המבוטח. 
הפרמיה לצד ג נקבעת לפי תקרת גבול אחריות הקבועה בפוליסה ונתונים הסטוריים בעיקר של הנהג (לכן הוא מתבקש לספק בעת רכישת הביטוח טופס היעדר תביעות)
 

ביטוח רכב מקיף

הפוליסה לביטוח רכב מקיף מספקת כיסוי בגין נזקים שקרו לרכב כתוצאה משימוש בו ומיועדת לפצות כספית את המבוטח. 
הפרמיה לביטוח מקיף נקבעת בעיקר על פי סוג הרכב, מודל, מקום מגורים וגיל הנהג הכי צעיר הנוהג ברכב.  

ביטוח רכב בצפון

תמיד כאשר אנחנו עוברים לדבר על נושאים כמו ביטוח רכב בצפון, יש את התחושה הזו, כאילו לא הצלחנו למצוא נושא שיחה יותר 'מעיק' או 'משעמם'. אבל האמת היא כי ביטוח רכב, כמו ביטוחים נוספים אחרים, הם אולי ההמצאה הטובה ביותר שיש לעת המודרנית להציע לנו. אתם לא צריכים ללכת רחוק, אלא מאתיים שנים אחורה. באותן שנים, אם למשל תכולת ביתו של אדם מסוים נגנבה או נשרפה, הרי שלא היה לו הרבה מה לעשות. במקרה הטוב אולי הייתה משטרה בעיר אשר הייתה יכולה לנסות לחפש את הפושע. אבל במקרים רבים, האדם עצמו נאלץ לכסות את החוב שנוצר כתוצאה מהמצב ובמקרים רבים, אם לא היה לו איך לכסות על החוב, הרי שזה נותר ללא דבר. ביטוח רכב בצפון מאפשר לכם להישאר רגועים. בעזרת הביטוח אנחנו יכולים להבטיח כי במקרים בהם נגנב הרכב, התרחשה תאונה וכן הלאה, יש מי שיכול לממן את ההוצאות בעבור העניין הזה. איך בוחרים את הביטוח המתאים עבורכם? על כך נדבר בהרחבה במאמר הבא.

 

מה יכול לכסות ביטוח רכב בצפון

מכירים את הביטוי? המציאות עולה על כל דמיון? פעמים רבות, גם אם נדמה לנו כי אנחנו יודעים בדיוק מה יקרה, בפועל, אנחנו לא באמת יכולים לדעת את העתיד. לכן, ביטוח רכב בצפון מתחלק לשלושה חלקים, כאשר המטרה היא לנסות ולכסות מצבים רבים ככל הניתן. הביטוח הראשון, המוכר לכולנו הוא ביטוח חובה. ביטוח אותו אתם חייבים לרכוש על פי חוק, כדי לכסות על הוצאות בעקבות פגיעה בהולכי רגל, נהגים נוספים בכבישים ונוסעים ברכב שלנו. ביטוח מקיף, יכסה את ההוצאות במקרה של פגיעה או גניבה של הרכב המבוטח. ביטוח צד ג, יכסה מקרים בהם בעקבות תאונה פגענו ברכוש ציבורי או רכב של אדם אחר.

איך לבחור את הביטוח המתאים

כל אדם צריך ביטוח רכב בצפון שונה. הכל תלוי בנהגים הנוהגים ברכב, גילם, מספר הנהגים והאופן בו אתם משתמשים במכונית בימי שגרה. אנחנו, בחברת 'ביטוחית, אריה כהן', נשמח ללוות את התהליך. נאסוף מכם את הפרטים שלכם ונציג עבורכם מגוון חבילות ביטוח, מתוכן תוכלו לבחור במתאימה לכם מכולן.

ביטוח רכב פרטי בצפון

שואלים את עצמכם איך בוחרים ביטוח רכב פרטי בצפון? אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. נתחיל בכך שהתפקיד של ביטוח, כשמו כן הוא, להבטיח לנו שהכל יהיה בסדר. כלומר, אנחנו רוצים לדעת כי גם במקרה בו אנחנו עושים תאונה עם הרכב וכן הלאה, יש לנו על מי לסמוך. אנחנו יכולים להיות בטוחים כי יש לנו ביטוח שיכסה את ההוצאות הכלכליות הכרוחות בתאונות מהסוג הזה. אבל, כיוון שקשה לצפות את כל התרחישים האפשריים, כיוון שאתם רוצים לשלם את הסכום המינימלי האפשרי ובכל זאת, להיות בטוחים כי אתם מכוסים. יש לקבל החלטה נכונה על בסיס עובדות. כדי לעשות את זה אנחנו פה. במאמר הבא נסביר הכל על ביטוח רכב פרטי בצפון. נעזור לכם להבין איך מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר בנושא הזה בהצלחה.

איך מחשבים ביטוח רכב פרטי בצפון

כאמור, הרעיון הבסיסי אומר כי התפקיד של הביטוח הוא לכסות על כל התרחישים האפשריים. כלומר, על כל מה שעלול להשתבש. כאשר אנחנו מסתכלים על הסתעפויות האפשריות לתאונה או פגיעה ברכב באופן הבא:

הפוליסה הבסיסית היא ביטוח חובה: ביטוח חובה נקרא כך כמובן כיוון שיש לרכוש את הביטוח המינימלי הזה על פי החוק. הביטוח הבסיסי מכסה הוצאות טיפולים עבור מי שנפגעו כתוצאה מהתאונה. החל מהנהג וכלה בנוסעים הנוספים ברכב.

פוליסה שניה, ביטוח צג ג: ביטוח אשר נועד להבטיח כי יהיה כיסוי מלא עבור נזקים לרכוש. למשל, אם הרכב פגע ברכב אחר.

פוליסה שלישית, ביטוח מקיף: לא פעם ביטוח החובה וביטוח צד ג פשוט לא מספיקים. במקרה של שריפה למשל או גניבה של הרכב. ביטוח מקיף מכסה גם נזקים מהסוג הזה.

חישוב הביטוח מבוסס על אופיו של הנהג, מידת הסיכון, האם היו תאונות בעבר או אם כמה נהגים נוהגים באותו הרכב.

עכשיו הזמן לפנות כדי לקבל עזרה

'ביטוחית', היא סוכנות ביטוח הפועלת למען הלקוח. ביחד, נאגד את הצעות המחיר המשתלמות ביותר ונבין ביחד איך אנחנו יכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.